Hátizom és felső végtag erősítés fitballon vagy széken

A test felső régióját célzó torna ajánlott bárkinek, aki a testtartásán szeretne javítani, vagy hátizmait, karjait szeretné erősíteni. Amennyiben stabil alátámasztási felszínen (szék, sámli) végzed a gyakorlatokat, könnyebb lesz a torna, ha instabil labdára ülsz, nehezebbek lesznek a feladatok és jobban dolgoznak majd a törzsizmaid.

10.000 Ft

/hónap

A tornát végezheted a gerinctorna, kismamatorna kiegészítéseként, de önálló programként, akár az irodában is.

A gyakorlatok kivitelezése során nagyon figyelj a törzs és a medence helyzetére, illetve arra, hogy a vállaid ne húzd fel a fejed irányába.

A szalagos gyakorlatoknál nem az a lényeg, hogy nagyon és jó messzire kihúzd a szalagot, hanem a törzsed és ahhoz képest a végtag helyzete, mozgása.

A tornát végezheted a gerinctorna, kismamatorna kiegészítéseként, de önálló programként, akár az irodában is.

A gyakorlatok kivitelezése során nagyon figyelj a törzs és a medence helyzetére, illetve arra, hogy a vállaid ne húzd fel a fejed irányába.

A szalagos gyakorlatoknál nem az a lényeg, hogy nagyon és jó messzire kihúzd a szalagot, hanem a törzsed és ahhoz képest a végtag helyzete, mozgása.

A gyakorlatokat végezhetik, akik:

  • Tartásukon szeretnének javítani
  • Ülő munkát végeznek és nincs idejük/kedvük elmenni edzésre
  • Könyöktáji sérülések után (felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt) – gyógytornász javaslatára
  • Váll környéki sérülések után (felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt)- gyógytornász javaslatára
  • Kismamák, szülés előtt és után – gyógytornász javaslatára
  • A vállízületeiket szeretnék átmozgatni, illetve a váll körüli izmokat szeretnék karbantartani, erősíteni
  • Reumatológiai betegségben szenvednek (pl.: kopás), amikor nem az aktív fázis zajlik.
  • Egyes autoimmun betegségek nyugalmi fázisában vannak
  • Vállízületi műtétek után rehabilitációs fázishoz érkeztek – gyógytornász javaslatára

Figyelem!

Ne végezd a tornát, ha:

  • Gyulladásos folyamat zajlik a vállízületben vagy a háti gerincszakaszon, mellkason, vagy ha kifejezett fájdalmat okoz a mozgás
  • Lázas állapotok esetén
  • Közvetlenül műtét után

Testhelyzet: nagylabdán (fitball) vagy széken ülve

Eszközigény:

  • Fitball vagy támla és karfa nélküli szék/sámli
  • Bot
  • Gumiszalag

A labda/szék magassága: ülő helyzetben a csípő-, térd-, bokaízületben derékszög legyen

Időtartam: 25:32 perc

Ára: 10 000 Ft/hó

10.000 Ft

error: Védett tartalom!!!

Iratkozz fel a hírlevelemre mielőtt mész!

* kötelező mező